- Rengasvertailu
- Kesärenkaat
- Wanli S1088
Wanli S1088
FeaturedHot
Päivitetty
Testitulokset
TM pisteet
5.20
TM kommentti
Eräs Tm testien huonoimmista renkaista.
TM numerossa
5/2009
Muut
Ohjehinta
360.00
Tekniikan Maailman vertailussa 5/2009 rengas oli lehden mielestä yksi huonoimmista renkaista jota koskaan on testattu. Märkäominaisuudet olivat lehden mukaan vaaralliset ja käytös radalla huvittavaa
Käyttäjien arvostelut
5 arvostelua
Kokonaispisteet
2.6
Pito kuivalla asfaltilla
3.2(5)
Pito märällä asfaltilla
2.2(5)
Äänitaso
3.0(5)
Kuluminen
3.0(5)
Vesiliirto ominaisuudet
2.2(5)
Tärinä
2.0(5)
Wanli sucks ass!!!
Kokonaispisteet
1.8
Pito kuivalla asfaltilla
3.0
Pito märällä asfaltilla
2.0
Äänitaso
1.0
Kuluminen
3.0
Vesiliirto ominaisuudet
1.0
Tärinä
1.0
tulivat harmikseni auton mukana...
älkää ikinä moisia liirumlaarum "renkaita" ostako
älkää ikinä moisia liirumlaarum "renkaita" ostako
J
jkp
Joka taalan arvoset
Kokonaispisteet
3.2
Pito kuivalla asfaltilla
4.0
Pito märällä asfaltilla
3.0
Äänitaso
3.0
Kuluminen
4.0
Vesiliirto ominaisuudet
3.0
Tärinä
2.0
2010 kesällä hommasin Wanli S-1088 NEW kumet. Ja siis oli kuulemma NEW malli, eli paranneltu versio alkuperäsestä. Autoliikkeen äijä kerto, että hinta ja laatu on kohdallaan ja passaisi omiin ajoihin kun nenä päähän. Työajoa tulee raposet 1000km viikossa ja halusin "kovat" kumet, ettei tarvi koko ajan olla uusia kenkiä ostamassa.
Kuivalla kelillä itellä nyt aivan sama, mikä musta ja pyöreä siellä alla on. Cruise on asetettu 125km/h niin kyllä sitä on aina määränpäähän ja takaisin ilman ongelmia päästy. Levee kumi on hieman rasittava urissa, mutta ulkonäkö ennen kaikkea! :)
Vesiliirtoon en autoa ole saanut, vaikka motarilla 130km/h sateella urissa ajaakin. Tullut välillä hiljasemmilla nopeuksilla oikein yritettyä, että milloin auto lähtee irti tiestä, että osaisi sitten ääritilanteessa reagoida. Mutta hyvin on pitoa ollut. Ainakin näin, kun uraa on vielä jäljellä vaikka ja kuinka. Varmaan tuo raskas Baijerilainen myös vaikuttaa tähän asiaan. Märällä asfaltilla risteyksissä kyllä perä tulee kivasti rinnalle, jos happea antaa.
Hieman täristää tietyillä nopeuksilla, mutta en mene takuuseen, etteikä vika olisi enemmänkin vanhassa bemarin louskussa. Sisäänajovaiheessa kun ei täristänyt yhtään. Tai jos vaikka paino lentäny, en tiedä. Ei niin paljoo haittaa, että ois vituttaan ruvennu.
Yks ikävä asia on: Helvetin isot kuvioinnit! Kotosalla pari sataa metriä on hiekkatietä, niin kauhee kolke käy sitten asfaltilla, kun kivet lentelee urista pois. Takana ajavilla varmaan hemmetin hauskaa. Ja välillä tuntuu ihan kuin ajais nastarenkailla, kun urat on aivan täynnä kiviä!
Kumien hinnasta en tiedä sanomaan, kun ostin kaverilta liikkeestä aluvanteineen alle asennettuna. 780€ halus koko sarjasta, ettei hintaa kyllä kummosesti tullu.
Joka sentin väärti, etten sanois! Kyllä uudet samanlaiset voin ostaa, mut jos sillä hetkellä ylimäärästä taskussa on, niin kuitenkin misukat tms. alle ostan.
Kuivalla kelillä itellä nyt aivan sama, mikä musta ja pyöreä siellä alla on. Cruise on asetettu 125km/h niin kyllä sitä on aina määränpäähän ja takaisin ilman ongelmia päästy. Levee kumi on hieman rasittava urissa, mutta ulkonäkö ennen kaikkea! :)
Vesiliirtoon en autoa ole saanut, vaikka motarilla 130km/h sateella urissa ajaakin. Tullut välillä hiljasemmilla nopeuksilla oikein yritettyä, että milloin auto lähtee irti tiestä, että osaisi sitten ääritilanteessa reagoida. Mutta hyvin on pitoa ollut. Ainakin näin, kun uraa on vielä jäljellä vaikka ja kuinka. Varmaan tuo raskas Baijerilainen myös vaikuttaa tähän asiaan. Märällä asfaltilla risteyksissä kyllä perä tulee kivasti rinnalle, jos happea antaa.
Hieman täristää tietyillä nopeuksilla, mutta en mene takuuseen, etteikä vika olisi enemmänkin vanhassa bemarin louskussa. Sisäänajovaiheessa kun ei täristänyt yhtään. Tai jos vaikka paino lentäny, en tiedä. Ei niin paljoo haittaa, että ois vituttaan ruvennu.
Yks ikävä asia on: Helvetin isot kuvioinnit! Kotosalla pari sataa metriä on hiekkatietä, niin kauhee kolke käy sitten asfaltilla, kun kivet lentelee urista pois. Takana ajavilla varmaan hemmetin hauskaa. Ja välillä tuntuu ihan kuin ajais nastarenkailla, kun urat on aivan täynnä kiviä!
Kumien hinnasta en tiedä sanomaan, kun ostin kaverilta liikkeestä aluvanteineen alle asennettuna. 780€ halus koko sarjasta, ettei hintaa kyllä kummosesti tullu.
Joka sentin väärti, etten sanois! Kyllä uudet samanlaiset voin ostaa, mut jos sillä hetkellä ylimäärästä taskussa on, niin kuitenkin misukat tms. alle ostan.
L
Lars
Wanli
Kokonaispisteet
2.5
Pito kuivalla asfaltilla
4.0
Pito märällä asfaltilla
2.0
Äänitaso
2.0
Kuluminen
4.0
Vesiliirto ominaisuudet
2.0
Tärinä
1.0
Kun ostin renkaat vaatimuksena oli että mustat ja pyöreät, no nämä oli mustat....
A
Anttir
hyvät on
Kokonaispisteet
3.8
Pito kuivalla asfaltilla
4.0
Pito märällä asfaltilla
3.0
Äänitaso
4.0
Kuluminen
3.0
Vesiliirto ominaisuudet
4.0
Tärinä
5.0
ihan kelpo kumit kun eihän täällä holhouslandiassa saa ajaa kuin 80:ä
P
Paadre
Nooo, jotain hyvääkin
Kokonaispisteet
1.7
Pito kuivalla asfaltilla
1.0
Pito märällä asfaltilla
1.0
Äänitaso
5.0
Kuluminen
1.0
Vesiliirto ominaisuudet
1.0
Tärinä
1.0
Musta ja pyöreä, toistaiseksi kuviota. Helkkarin kovaääninen. vältä jos voit.
S
Sulo-wilen